Introduktion til tjeklister

Indledning

En tjekliste kan opfattes som en liste af handlinger med en deadline, der skal udføres af en ansvarlig i en proces. En påkravsproces kunne eksempelvis udtrykkes som nedenstående

  1. Send påmindelse til lejer - ansvar Lars - Deadline 01. marts 2024
  2. Send påkrav til lejer - ansvar Bente - 08. marts 2024
  3. Send ophævelse til lejer - ansvar Lars 15. marts 2024
  4. ...
  5. ...

Tjeklister kan opfattes som et liste af punkter på et stykke papir, der krydses af når de er udført.

En tjekliste kan skabes laves fra følgende steder. 

  • Klient
  • Ejendom
  • Lejemål
  • Lejer
  • Kontakter

 

Funktionalitet omkring, tjeklister finder du under ejendomsadministrator-rollen

Tjeklister og rollecentret

Rollecentret viser status for de forskellige igangværende tjeklister for den bruger, der er ansvarlig for tjeklistetrinnet.

 

 

 

 

Trykkes på stakken 

Vises listen og tjeklisten kan åbnes

 

Opbygningen af en tjekliste