Indledning
Denne opdatering giver bedre muligheder for at lave opsætninger således afsenderen af brevet kan angives. Dette gælder såvel breve som breve der anvendes i restanceprocessen (påkravsprocessen) overfor lejer.
Opdateringen annonces forskudt, da der skal laves tilhørende Word layouts der benytter opsætningerne, før brugere har glæde af den nye funktionalitet.
Ny funktionalitet
Vedr. brevfunktionalitet:
• Oprydning af felter: Flere felter i opsætningerne er fjernet (skjult) da de ikke længere.
• Brevskabelon: Nye felter på opsætningerne er indsat vedr. brevskabeloner. På disse skabeloner angives hvilken rapport der afvikles for brevet. Anden opsætning kan også angives så som hvorvidt anmodningssiden (RequestPage) skal vises eller hvem der er afsender på brevet.
• Nye eksempler: Tre nye layouts er tilføjet rapporten "Tenant DP-STD 01" som bruges ved breve til lejere. Disse nye layouts er eksempler til breve der kunne genereres til lejere og kan bruges som udgangspunkter for nye designs af brugere.
• Extra felter til datasæt: Alle fire standardrapporter til breve har nu også, hvis muligt, felter i datasættet fra Lejer, Lejemål, Ejendom, Klient og Virksomhedsoplysning, inkl. billede/logo. Der er også nye afsendelsesfelter (Afsendelsesadresse 1-8+billede. -logo, -kommunikation og -bankinfo.) som kan bruges til at angive afsender.
• Ny genvej til at afvikle rapporter: Fra opsætningssiderne kan rapporterne nu afvikles hvor man vælger hvilken kontekst-record rapporten skal køre på. Det er omvendt hvor man normalt vælger opsætning-record fra kontekstsiden, men giver det samme resultat.
• Ny layoutimplementering: Den nye implementering af rapportlayouts fra Microsoft bruges nu på breve.
• Oprydning: Generel oprydning af kode i tilhørende rapporter og pages.
Vedr. påkrav:
• Oprydning: Indsat manglende relationer og oprydningskode på tabeller.
• Nye felter: Indsat afsendelsesfelter (Afsendelsesadresse 1-8+billede/logo) på alle udskrivningsrapporter til modulet.
• Ny opsætning: På påkravstype kan kilden angives for afsenders bankoplysninger, som kan bruges på udskrifter. Endvidere findes et nyt felt til sætte rapportlayout.
• Oprydning: Opdateret bankfelter til påkravshovedet og indsat på udskrivningsrapporterne.
Vedr. reguleringsudskrifter:
• Ny opsætning på reguleringslayout: Mulighed for at angive hvor billede/logo for afsender kommer fra.
• Ny data i rapport-datasæt: Administratorers navn, e-mail og telefonnr. kan nu indsættes i udskriftslayoutet. Afsenderbillede er også tilføjet.
Generelt:
• Administratorer: Nyt felt til administratorkontoret hvor et billede/logo kan angives.
Hvordan får jeg opdateringen?
Læs om i vores faq, hvordan du får opdateringen